Obchodní portál Aukro po přechodu na vlastní platformu rozšiřuje svůj obchodní a marketingový tým. Na pozici obchodního ředitele přichází specialista na multichannel Martin Lysoněk, online marketingové aktivity bude nově řídit Jiří Trávníček. Obě pozice byly v Aukru více něž rok neobsazené, dočasně za jejich segmenty zodpovídal generální ředitel firmy spolu s marketingovým ředitelem.

Martin Lysoněk
Martin Lysoněk se v rámci své pozice bude soustředit mimo jiné na rozvoj služeb pro C2C i B2C prodejce největšího českého online trhu. Se svým týmem bude mít na starosti hledání a rozvoj nových obchodních příležitostí a partnerství v Česku i v zahraničí. Je specialistou na multichannel a má přes deset let zkušeností. V minulosti řídil multichannelové aktivity firmy Baťa v Evropě a podílel se na vývoji a implementaci webu a e-commerce systémů.

Jiří Trávníček
Jiří Trávníček má s online kampaněmi zkušenosti například z ČSOB nebo agentury Pria System. V Aukru bude mezi jeho priority patřit implementace a strategické řízení online marketingových aktivit, tvorba strategických a kreativních konceptů, výkonnostní marketing nebo webová analytika. Hlavním cílem online marketingu Aukra zůstává navyšování návštěvnosti online tržiště. Největší dlouhodobou výzvou je pak aktuálně rozvoj SEO, ve spolupráci s analytickým oddělením plánuje Aukro optimalizovat konverzní trasy v návaznosti na online zdroje návštěv.
Aukro vzniklo ve Zlíně v roce 2003 jako první obchodní portál s aukcemi i pevnými cenami v Česku Dnes se zde za rok prodá přes 12 milionů položek, to je přes 23 artiklů každou minutu. Od roku 2011 do 2016 bylo Aukro součástí Allegro Group, poté se vrátilo zpět českým investorům, svému zakladateli Václavu Liškovi a společnostem Agora Development a BDO Advisory.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
