Martin Mrva opustil Dedoles, nově řídí marketing Rouvy

Platformu pro virtuální tréninky cyklistiky Rouvy vyvíjí vimperská firma Virtual Training.

Martin Mrva

Martin Mrva

Martin Mrva, donedávna marketingový ředitel značky pestrých ponožek, papučí a spodního prádla Dedoles, má nové působiště. Nastoupil do vimperské firmy Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální tréninky cyklistiky Rouvy. Tam se bude starat se bude zejména o marketingové strategie, akvizice nových zákazníků a budování značky. Rouvy patří do portfolia investiční skupiny Pale Fire Capital.

„Jsme česká společnost s globálním byznysem, důraz klademe na dlouhodobý růst,“ uvedl šéf Rouvy Petr Samek. „Jádro zákaznické báze je v zahraničí, o to zajímavější bude práce s daty a zviditelnění doma i v sousedních státech,“ dodal Mrva. Ten studoval na Ekonomické univerzitě v Bratislavě a do Dedoles nastoupil hned při studiu. V marketingu firmy působil devět let a vypracoval se až na pozici marketingového ředitele, vedl tým o 40 lidech. Povědomí o značce zvedl díky úspěšným kampaním na sociálních sítích i v televizi s animovanými křečky.