Osmidílný internetový thriller #martyisdead, který zachycuje odvrácenou stranu sociálních sítí a jejich fatální zásah do života dosud bezproblémového patnáctiletého Martina přezdívaného Marty, zvítězil na filmovém festivalu Finále Plzeň. Mezinárodní porota ho zvolila nejlepším televizním a internetovým projektem v kategorii Seriálová tvorba. V té letos o trofej Zlatého ledňáčka usilovaly také seriály Bez vědomí placené televize HBO, Zkáza Dejvického divadla nebo Rapl 2 z nabídky České televize. Slavnostní vyhlášení 33. ročníku, který se netradičně uskutečnil v podzimním termínu, proběhlo ve středu 30. září v plzeňské kreativní zóně Depo 2015. Cenu převzali producenti Milan Kuchynka z internetové televize Mall.tv a Vratislav Šlajer a Jakub Košťál za Bionaut, v jejichž koprodukci seriál vznikl.

Odůvodnění poroty Finále Plzeň
Zlatý Ledňáček není prvním úspěchem #martyisdead. Už loni se stal nejlepším webovým seriálem střední a východní Evropy na festivalu Serial Killer, kde byl uveden v exkluzivní premiéře. Letos byl jako první český zástupce hrané tvorby nominován na mezinárodní cenu Emmy. Celý seriál je k vidění zdarma na Mall.tv, která už začátkem září ohlásila jeho volné pokračování pod názvem #annaismissing. To vznikne opět v koprodukci s filmovou produkcí Bionaut a jeho premiéra je plánována na internetové televizi Mall.tv a v kinech na jaře 2021.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
