
Milan Marušák
Novým marketingovým koordinátorem výrobce pneumatik Goodyear je od května Milan Marušák, který převzal zodpovědnost za marketingové aktivity na českém a slovenském trhu po Vojtěchu Gurinovi. Aktivity zahrnují implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci firmy.
Marušák do Goodyearu přišel z německé společnosti Hyundai Motorsport, která je zodpovědná za globální aktivity značky Hyundai v oblasti motoristického sportu a v níž působil jako marketingový specialista. Předtím dělal jako marketingový specialista u importéra značky Hyundai.

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Porotci ocenili kampaň 13 minut
Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Na nové pozici v digitální agentuře
Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Češi a klimatické zpravodajství