Novým marketingovým koordinátorem výrobce pneumatik Goodyear je od května Milan Marušák, který převzal zodpovědnost za marketingové aktivity na českém a slovenském trhu po Vojtěchu Gurinovi. Aktivity zahrnují implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci firmy.
Marušák do Goodyearu přišel z německé společnosti Hyundai Motorsport, která je zodpovědná za globální aktivity značky Hyundai v oblasti motoristického sportu a v níž působil jako marketingový specialista. Předtím dělal jako marketingový specialista u importéra značky Hyundai.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce