Novým marketingovým koordinátorem výrobce pneumatik Goodyear je od května Milan Marušák, který převzal zodpovědnost za marketingové aktivity na českém a slovenském trhu po Vojtěchu Gurinovi. Aktivity zahrnují implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci firmy.
Marušák do Goodyearu přišel z německé společnosti Hyundai Motorsport, která je zodpovědná za globální aktivity značky Hyundai v oblasti motoristického sportu a v níž působil jako marketingový specialista. Předtím dělal jako marketingový specialista u importéra značky Hyundai.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli