V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Masarykova demokratická akademie má nové logo

Levicový think-tank spojený s ČSSD Masarykova demokratická akademie uvádí novou vizuální identitu. Nové logo připravilo olomoucké studio Design Herynek. „Potřebovali jsme logo kompaktní, dobře využitelné v digitálním prostoru i na kancelářských materiálech nebo vizitkách. Chtěli jsme zachovat písmena MDA jako charakteristickou značku naší instituce používanou od devadesátých let,“ říká ke změně loga ředitel Masarykovy demokratické akademie, expremiér Vladimír Špidla.

Základní modrá barva odpovídá převládající barevnosti vizuálního stylu akademie, jak je používán od obnovení činnosti na počátku 90. let. Tvar a proporce loga mají umožňovat široké využití od malých aplikací až po velkoformátové využití například na fasádě. Vizuální styl je nově postaven na čisté bílé ploše v kontrastu s barvou a tvary loga, využívá písmo Neufile Grotesk

Základní modrá barva odpovídá převládající barevnosti vizuálního stylu akademie, jak je používán od obnovení činnosti na počátku 90. let. Tvar a proporce loga mají umožňovat široké využití od malých aplikací až po velkoformátové využití například na fasádě. Vizuální styl je nově postaven na čisté bílé ploše v kontrastu s barvou a tvary loga, využívá písmo Neufile Grotesk

Nové logo Masarykovy demokratické akademie

Nové logo Masarykovy demokratické akademie

Nové logo Masarykovy demokratické akademie

Nové logo Masarykovy demokratické akademie

Nové logo Masarykovy demokratické akademie

Nové logo Masarykovy demokratické akademie

Autor nové identity, designér Jan Herynek při přípravě loga pracoval s představou Masarykovy demokratické akademie jako „laboratoře pro zkoumání různých sociálních a společenských témat, jako vzdělávací a otevřené instituce“: „Při napsání zkratky Mda mě napadlo, že by to mohl být zajímavý tvar pro samotné logo. Zkratka by tak fungovala jako grafický symbol, k němuž bychom přidávali v různých situacích název. V některých případech však může existovat i zcela samostatně. Zkratku jsem si představil jako vzoreček: M jako Masarykova, název s velkým písmenem, d jako horní index označující vlastnost, jaká = demokratická, plus a jako akademie.“