Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Masarykova univerzita představuje vlastní vesmír Muniverse

V nové náborové kampani brněnské vysoké školy dostal TGM podobu rádce z messengeru.

Masarykova univerzita představila letošní kampaň, která cílí na uchazeče o studium. Jejím středobodem je interaktivní mapa Muniverse – obsahující „celý vesmír“ výhod, setkání a zážitků, které čekají na každého, kdo se stane součástí největší brněnské univerzity (MUNI je zkratka Masarykovy univerzity, universe je anglicky vesmír). Na webu FollowMasaryk.cz je momentálně sedmdesátka bodů spjatých se studentským životem, další budou přibývat v průběhu roku.

Kampaň pro univerzitu, která v letošním roce slaví 100. výročí svého vzniku, připravuje strategicko-kreativní agentura Aetna. Těžiště kampaně leží v cílené online komunikaci na sociálních sítích. Komunikace se bude skládat z desítek facebookových a instagramových postů, jež se budou stejně jako v předchozích dvou letech opírat o úspěšnou komunitní platformu #followmasaryk s ikonickou podobiznou Tomáše Garrigua Masaryka. Jeho role se pro letošek mění, nově se stává užitečným průvodcem i rádcem mající podobu kontaktu na messengeru.

Součástí podpory microsite budou i čtyři videopříběhy, na jejichž produkci agentura Aetna spolupracovala se studiem Cinebonbon. „Uchazečské kampaně mívají často problém v tom, že jsou krátkodeché. Točí se okolo jednoho videa s menším či větším virálním potenciálem a kampaňové microsite, na níž obvykle přijdete jen jednou. Proto jsme se po dohodě s Masarykovou univerzitou pro letošek rozhodli přijít s dlouhodobým formátem, jenž bude nejen lákat k podání přihlášky ke studiu, ale dokáže provázet celým studentským životem. Místa budou postupně přibývat a do budoucna máme s interaktivní mapou velké plány. Zvažujeme ji využívat například jako rozcestník pro aktuální studentské akce,“ říká Jakub Žirovnický, digital project manager agentury Aetna.

Letošní kampaň navíc nekončí posledního února, kdy se uzavírají přihlášky na jednotlivé obory. Potrvá do konce akademického roku. „Chceme studenty provést celým procesem přijímání na vysokou školu. Tedy od přihlášky přes přijímací řízení až po samotný zápis. Proto nechceme vystřílet veškeré náboje během příštích šesti týdnů, ale dávat až do zápisu neustále dostatek argumentů, proč na univerzitě studovat, proč trávit studentská léta v Brně, proč představuje MUNI nejlepší odrazový můstek do života i profesní kariéry,“ vysvětluje Jiří Uher, vedoucí odboru vnějších vztahů a marketingu Masarykovy univerzity.

Masarykova univerzita přichází letos také s novou nabídkou studia – s přehlednějšími studijními plány i více možnostmi nastavit si studium podle vlastních potřeb. Nově umožňuje také například nabídku programů nejen podle fakult, ale také podle témat.

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)

Masarykova univerzita Brno: Muniverse (Aetna)