Mastercard si na PR najal Bison & Rose

Agentura pomůže provozovateli platebních karet s novými projekty.

Generální ředitel Mastercardu pro Česko a Slovensko Miroslav Lukeš s moderátorem Leošem Marešem, který je tváří věrnostního programu Priceless Specials

Generální ředitel Mastercard pro Česko a Slovensko Miroslav Lukeš s moderátorem Leošem Marešem, který je tváří věrnostního programu Priceless Specials

Provozovatel platebních karet a bezkontaktních platebních inovací Mastercard od září spolupracuje s PR agenturou Bison & Rose. Agentura uspěla v tendru letos na jaře. Pro Mastercard zajistí služby v oblasti PR a vztahů s médii na českém i na slovenském trhu.

Podle Bison & Rose chystá Mastercard už letos na podzim v Česku a na Slovensku, na nichž bude s agenturou spolupracovat. Ve středu 7. září představí novinářům projekt Priceless Cities, tedy možnost cestování po světových metropolích pro držitele karet Mastercard. Ambasadory projektu jsou TomášRadka Třeštíkovi. Více propagovat chce také věrnostní program Priceless Specials, jehož tváří se stal moderátor Leoš Mareš.

„Jedním z našich cílů v Česku a na Slovensku je pomoci místním samosprávám se zaváděním takzvaných chytrých měst a obcí. Zároveň chceme ukázat, že bezhotovostní placení a platební inovace u obchodníků jsou zásadním nástrojem v boji proti šedé ekonomice. I v této komunikaci nám má agentura pomoci,“ tvrdí generální ředitel Mastercard pro Česko a Slovensko Miroslav Lukeš.