Matěj Konečný se stává společníkem a jednatelem digitální agentury Optimio

Dosavadní výkonný ředitel získává 10 %, po 45 % drží zakladatel Jan Bindr a Marek Žáček.

Matěj Konečný

Matěj Konečný do Optimia přišel v roce 2018, z marketingového oddělení e-shopu Super kecky

Brněnská digitální agentura Optimio má od dubna nového spolumajitele. Stal se jím Matěj Konečný, který v Optimiu působí od roku 2018, kdy začínal jako juniorní specialista na PPC, postupně se vypracoval přes team leadera PPC, kdy oddělení ztrojnásobil, až na výkonného ředitele, jímž se stal v květnu 2021. Teď v agentuře získává 10% podíl. Dosavadními společníky stále zůstávají Jan Bindr (45 %) a Marek Žáček (45 %). Konečný bude současně vykonávat i funkci jednatele společnosti a bude se ještě více podílet na strategickém řízení firmy a leadershipu.

„S Matějem jako naším novým společníkem a jednatelem očekávám, že se zaměříme ještě více na strategické oblasti vedení firmy, což nám umožní dále zrychlovat náš růst,“ uvedl zakladatel a spolumajitel Optimia Bindr.

Optimio funguje 14 let, spolupracovalo s klienty El Nino Parfums, Sledování TV, T-Shock, Vital Country, Cykloservis nebo BC Engineering. Loni se tým rozrostl o sedm lidí napříč specializacemi a firma čeká další meziroční růst.