
Matěj Konečný do Optimia přišel v roce 2018, z marketingového oddělení e-shopu Super kecky
Brněnská digitální agentura Optimio má od dubna nového spolumajitele. Stal se jím Matěj Konečný, který v Optimiu působí od roku 2018, kdy začínal jako juniorní specialista na PPC, postupně se vypracoval přes team leadera PPC, kdy oddělení ztrojnásobil, až na výkonného ředitele, jímž se stal v květnu 2021. Teď v agentuře získává 10% podíl. Dosavadními společníky stále zůstávají Jan Bindr (45 %) a Marek Žáček (45 %). Konečný bude současně vykonávat i funkci jednatele společnosti a bude se ještě více podílet na strategickém řízení firmy a leadershipu.
„S Matějem jako naším novým společníkem a jednatelem očekávám, že se zaměříme ještě více na strategické oblasti vedení firmy, což nám umožní dále zrychlovat náš růst,“ uvedl zakladatel a spolumajitel Optimia Bindr.
Optimio funguje 14 let, spolupracovalo s klienty El Nino Parfums, Sledování TV, T-Shock, Vital Country, Cykloservis nebo BC Engineering. Loni se tým rozrostl o sedm lidí napříč specializacemi a firma čeká další meziroční růst.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
