
Vlevo dosavadní logo mBank, vpravo dvě varianty nového, které se budou využívat v Česku a na Slovensku - nahoře pro osobní klientelu, dole pro podnikatele. V Polsku kvůli větší diverzifikaci obchodních linií využijí pět barevných mutací loga. Vybraná škála barev navazuje na barvy loga s kytičkou a má vyjadřovat blízkost k zákazníkům a pochopení jejich potřeb.
Na všech třech trzích, kde působí, se internetová banka mBank s přelomem roku vizuálně mění. V Polsku, v Česku a na Slovensku se skupina BRE Bank Group, která banku provozuje, přejmenuje na mBank Group - v pondělí 25. listopadu v Polsku, do 1. ledna 2014 pak v Česku a na Slovensku.
V únoru 2014 pak uvede nové logo - místo kytičky bude používat variace na čárový kód, koncept připravila agentura BNA. Nový bude i firemní design a hlavně prostředí internetového bankovnictví - to je nejdražší součástí přeměny. Inovace čeká také web. mBank chce jednodušším a přehlednějším designem „připomínat spíše internetový e-shop než korporaci“. Výkonným ředitelem projektu přeměny Nová mBank je Michał Panowicz.

Ukázka nového designu internetového bankovnictví mBank
Nové internetové bankovnictví mBank bude k dispozici v únoru 2014 zákazníkům, kteří si o ně požádají, všichni klienti se pak k němu dostanou do konce druhého čtvrtletí 2014. Po přechodnou dobu budou moci využívat obou prostředí.
mBank v České republice působí jako pobočka polské banky mBank, která je členem skupiny Commerzbank. Od roku 2007 zde nasbírala 470.000 klientů, celkem ve všech třech zemích jich má 3,6 milionu.

Petr a Marek Dismanovi, průvodci redesignem mBank na webu novambank.cz a v klipech na YouTube