Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

mBank si vybrala JWT, Yashice nechala podlinku

Online banka v tendru s devíti účastníky našla dodavatele dlouhodobého komunikačního konceptu.

Výběrové řízení české pobočky polské banky mBank na komunikační agenturu vyhrála agentura JWT. Tendru se zúčastnilo devět agentur, ve finálových kolech byla stávající agentura Yashica, dále Havas, Leo Burnett, BeefBrothers, Kaspen a právě JWT. S Yashikou bude mBank nicméně spolupracovat i dál, má se podílet na podlinkové (BTL) komunikaci.

Pro JWT jde o první větší úspěch poté, co se začátkem letoška začlenila do skupiny Young & Rubicam. Do tendru agenturu vedl její kreativní ředitel František Bumbálek.

mBank si na letošní rok naplánovala utratit na reklamu v médiích dvakrát tolik, co loni, a zároveň zintenzivnit komunikaci v televizi a v outdooru. V JWT banka podle ředitelky marketingu Kristiny Lenkové našla „silného strategického partnera, který zajistí komplexní komunikační servis jak na českém, tak na slovenském trhu a navrhne relevantní dlouhodobý komunikační koncept“.