Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

mBank spouští ilustrovaný koncept od Loosers

Česká pobočka polské banky si agenturu vybrala loni v tendru pro 360° komunikaci.

Se začátkem března nasazuje banka mBank nový dlouhodobý komunikační koncept. Pochází od agentury Loosers, která loni zvítězila ve výběrovém řízení mezi šesti komunikačními agenturami. V rámci tendru mBank vybírala partnera pro vytvoření a realizaci konceptu na posílení positioningu jednoduché a mobilní banky a komunikaci svých produktů v průběhu následujících několika let. „Za krátkou dobu jde o dalšího velkého klienta v našem portfoliu, pro kterého zajistíme 360° komunikaci,“ uvedla Iva Bízová, kreativní šéfka Loosers. Strategický, kreativní a produkční servis od loňska zajišťuje také pro Letiště Praha. V případě mBank se postará o komunikaci v Česku a na Slovensku.

Nový claim Život na prvním místě už od Loosers podtrhuje misi mBank přinášet svým klientům inovativní a praktická řešení, aby od své banky získali maximum výhod a přitom s ní trávili co nejméně času. Ke změně došlo i ve vizuálním stylu komunikace banky, která zvolila ilustrovanou podobu spotu i statických formátů. „Hledali jsme koncept, který by mBank odlišil od konkurence a pomohl nám podtrhnout naše hlavní hodnoty - jednoduchost a mobilitu. Proto jsme šli cestou moderního, minimalistického, animovaného stylu. Nový koncept spouštíme s mKartou Svět,” uvedla Tereza Froňková, marketingová ředitelka mBank.

Kampaň, která startuje 4. března nasazením televizního spotu na stanicích skupiny Prima, zajistili Loosers ve své inhouse produkci, animaci svěřili studiu Eallin s ilustrátorkou Lucií Surovcovou a režisérkou Michaelou Čopíkovou z dua Ové Pictures. Kampaň se během března a dubna prolne všemi komunikačními kanály mBank, poběží zároveň v digitálu včetně sociálních médií a na pobočkách. Nový koncept bude postupně aplikován na webu mBank a v rámci dalších formátů komunikace s klienty. Mediální plánování zajistila Publicis One, kampaň na sociálních sítích Ewing Public Relations.

mBank: Život na prvním místě (Loosers)

mBank: Život na prvním místě (Loosers)

mBank: Život na prvním místě (Loosers)

mBank: Život na prvním místě (Loosers)

mBank: Život na prvním místě (Loosers)

mBank: Život na prvním místě (Loosers)

mBank: Život na prvním místě (Loosers)

mBank: Život na prvním místě (Loosers)