Síť kaváren McCafé řetězce rychlého občerstvení McDonald’s pokračuje ve sdílení atmosféry a pocitů, které si z návštěvy kavárny lidé odnášejí, další sérií McCafé stories. Stejně tak jako loni fotograf Tomáš Třeštík i letos vybral příběhy, které stvořili sami zákazníci McCafé. „Po loňské výzvě Tomáše Třeštíka se s námi, ale potažmo i s celým Českem, chtělo o své příběhy podělit mnoho našich zákazníků. Z nich byli vybráni čtyři, s jejichž fotografiemi se můžete od začátku listopadu potkávat,“ přiblížila ředitelka marketingu McDonald’s Ivana Šedivá.
Kampaň se objevila na venkovních plochách, v televizi Prima a na sociálních sítích Facebook, YouTube a Instagram. V televizi poběží do 4. prosince, na zbývajících kanálech do 15. prosince. Předcházelo jí týdenní převzetí Instagramu McCafé Tomášem Třeštíkem. Kreativně kampaň vznikla v pražské DDB, sociální media zaštítila Follow Bubble a o nákup médií se postarala OMD.
McCafé Stories vol. 2
- Značka: McCafé
- Klient: McDonald’s
- Kreativní agentura: DDB
- Sociální media: Follow Bubble
- Nákup médií: OMD
- Mediamix: televize, out-of-home, online
Sdílejte