Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

McCafé s Třeštíkem podruhé s příběhy zákazníků

Fotograf Tomáš Třeštík se letos opět spojil s fast foodem a vybral fota pro kampaň kaváren.

Síť kaváren McCafé řetězce rychlého občerstvení McDonald’s pokračuje ve sdílení atmosféry a pocitů, které si z návštěvy kavárny lidé odnášejí, další sérií McCafé stories. Stejně tak jako loni fotograf Tomáš Třeštík i letos vybral příběhy, které stvořili sami zákazníci McCafé. „Po loňské výzvě Tomáše Třeštíka se s námi, ale potažmo i s celým Českem, chtělo o své příběhy podělit mnoho našich zákazníků. Z nich byli vybráni čtyři, s jejichž fotografiemi se můžete od začátku listopadu potkávat,“ přiblížila ředitelka marketingu McDonald’s Ivana Šedivá.

Kampaň se objevila na venkovních plochách, v televizi Prima a na sociálních sítích Facebook, YouTube a Instagram. V televizi poběží do 4. prosince, na zbývajících kanálech do 15. prosince. Předcházelo jí týdenní převzetí Instagramu McCafé Tomášem Třeštíkem. Kreativně kampaň vznikla v pražské DDB, sociální media zaštítila Follow Bubble a o nákup médií se postarala OMD.

McCafé Stories vol.2

McDonald’s: McCafé Stories vol. 2 (DDB)

McCafé Stories vol.2

McDonald’s: McCafé Stories vol. 2 (DDB)

McCafé Stories vol.2

McDonald’s: McCafé Stories vol. 2 (DDB)

McCafé Stories vol.2

McDonald’s: McCafé Stories vol. 2 (DDB)

McCafé Stories vol.2

McDonald’s: McCafé Stories vol. 2 (DDB)

McCafé Stories vol.2

McDonald’s: McCafé Stories vol. 2 (DDB)

McCafé Stories vol.2

McDonald’s: McCafé Stories vol. 2 (DDB)

McCafé Stories vol. 2

  • Značka: McCafé
  • Klient: McDonald’s
  • Kreativní agentura: DDB
  • Sociální media: Follow Bubble
  • Nákup médií: OMD
  • Mediamix: televize, out-of-home, online