Agentura McCann Prague vyhrála ve výběrovém řízení, které v červnu vyhlásil producent a distributor alkoholických nápojů Jan Becher–Pernod Ricard. Jeho předmětem je kompletní realizace a komunikace projektu The Venture, který vyhlašuje značka prémiové whisky Chivas Regal. Jde o mezinárodní soutěž o nejlepší podnikatelský (komerční) projekt se sociálním přesahem, mezi finalisty se rozdělí milion dolarů. Třetí ročník startuje v pondělí 5. září a poběží do první poloviny roku 2017. Poprvé se týká také Česka.
Kreativní koncept, který agentura ve finále předložila, pracuje s influencery a zahrnuje sociální sítě a PR. Značku má také spojit s partnery, kteří mají zvýšit zásah kampaně. Kteří konkrétně to budou influenceři a „silní partneři“, agentura zatím odmítá sdělit. Nemá jít ale o teenagery, spíš starší, respektive zralé.
Agenturní tým pro Chivas vede Martin Petrásek, za account je odpovědný Jan Antonů a kreativně projekt zastřešuje Jan Jelínek a Antonín Milata. Milata se nedávno s McCannem spojil právě kvůli spolupráci s influencery, většinou mladými tvůrci populárními mezi svými vrstevníky. Jelínek přišel do McCannu krátce předtím, v květnu, z agentury Zaraguza. Manažerkou značky Chivas Regal je Kateřina Vondrák Hvězdová.