Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

McCann je nejefektivnější agenturní sítí Evropy

Prvenství ve výročním žebříčku WARC dosáhla regionální síť McCannu už druhý rok v řadě.

McCann Worldgroup byla vyhlášena nejlepší agenturní sítí i loni na Cannes Lions. Foto: Richard Bord (Getty Images) pro Cannes Lions

McCann Worldgroup byla vyhlášena nejlepší agenturní sítí i loni na Cannes Lions. Foto: Richard Bord (Getty Images) pro Cannes Lions

Agenturní síť McCann Worldgroup byla jmenována číslem jedna v Evropě pro rok 2020 v žebříčku WARC Effective 100. To je celosvětový index těch nejlepších z oblasti kreativity, efektivity a mediální znamenitosti v reklamě. McCann Worldgroup si udržela své vedoucí postavení v regionu druhým rokem v řadě.

„Naše jedinečně důsledná dominance v tvůrčí a strategické dokonalosti v tomto regionu je důkazem naší silné schopnosti vytvářet strategicky řízenou kreativní práci pro řadu klientů, od globálních po regionální až k těm lokálním. Děje se tomu díky fantastickým a statečným partnerům v podobě našich klientů a unikátní spolupráci napříč našimi regionálními strategickými a kreativními vůdčími týmy, které společně stojí za smysluplnými a efektivními značkami,“ prohlásil Pablo Walker, prezident McCann Worldgroup Europe.

„Je to obrovský úspěch získat takové uznání. Vítězství už druhý rok po sobě je ještě úžasnější. Tento bezprecedentní záznam je výsledkem individuálního a kolektivního vedení, brilantnosti našich strategických týmů v tomto regionu a hlubokého partnerství navázaného s našimi klienty s cílem pomoci značkám hrát významnou roli v životě lidí,“ dodal Harjot Singh, chief strategy officer McCann Worldgroup Europe

Mezi evropské klienty, kteří byli uvedeni v žebříčku WARC ze 100 kreativně nejúčinnějších kampaní, patří Coca-Cola, Microsoft, Xbox, Aldi a Ikea.

Ocenění WARC 2020 navazuje na dominanci McCann Worldgroup v kreativních a efektivních oceněních v celém regionu. McCann Worldgroup byl minulý týden jmenován jako Agency Network of the Year EMEA 2019 (také druhý rok po sobě) v evropském žebříčku magazínu Campaign. Kromě toho získal řadu ocenění včetně Cannes EMEA Network of the Year 2019, Effie’s European Network of the Year 2017, 2018 a 2019, Síť Euro Effie roku 2019, Evropská síť EPICA roku 2019, agenturní síť reklamního festival The Golden Drum 2016, 2017, 2018 a 2019 a nejúčinnější evropská síť IPA roku 2018.

Text je součástí placené spolupráce se skupinou McCann