Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

McCann má nové šéfy týmů, z Vídně a z Londýna

Agentura McCann Prague obsadila vedoucí pozice týmů pro klienta Mastercard či pivní značky Gambrinus a Velkopopovický Kozel. Novými členy accountu jsou Yana Stanishevskaya, která přichází z vídeňské pobočky agentury DDB, a Matteo Della Venezia, jenž se přesunul z londýnského týmu McCann.

Yana Stanishevskaya

Yana Stanishevskaya

Stanishevskaya jako group account director povede v McCann Prague tým klienta Mastercard. Dál se bude starat o nový byznys agentury. Pochází z Moskvy. V prostředí klientského servisu pracuje téměř 11 let. Po studiu na pražské University of New York sbírala zkušenosti v DDB Prague na klientech Henkel, Vodafone a McDonald’s. V roce 2011 se přestěhovala do Vídně a v tamní pobočce DDB byla odpovědná za regionální komunikaci značek Palmex a Silan pro střední a východní Evropu (včetně Ruska a Turecka). Následně byla součástí mezinárodního týmu pro Henkel v DDB v německém Düsseldorfu, kde tyto značky zastřešovala celosvětově.

Matteo Della Venezia

Matteo Della Venezia

Matteo Della Venezia nastupuje na pozici global account director. Spravovat bude tandem pivních značek Gambrinus a Velkopopovický Kozel společnosti Plzeňský Prazdroj, Velkopopovického Kozla má McCann Prague na starosti celosvětově. Della Venezia pochází z Říma. Má za sebou práci například pro klienty Microsoft, Johnson & Johnson, Pandora nebo globálně pro Adidas a Toyotu. Během své kariéry pracoval v agenturách Saatchi & Saatchi, BBDO, Young & Rubicam a McCann, a to v Itálii, Španělsku a Velké Británii.