Také v úterý 21. června pokračuje ziskem dalších medailí letošní úspěšná cesta agentur Young & Rubicam a McCann Praha reklamním festivalem v Cannes. McCann přidala k dosud získaným oceněním letošní první zlato pro českou reklamu. Získala je v kategorii PR za svou kampaň pro síť farmářských prodejen Náš grunt.
Young & Rubicam zase obdržela další tři bronzové lvy v kategorii Outdoor za vizuály „uprchlické kampaně“ pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky.
Agentura Young & Rubicam tak získala v Cannes do této chvíle dva stříbrné a pět bronzových lvů, agentura McCann má zatím kromě dnešního zlata jeden bronz.
Průběžná bilance české účasti v Cannes Lions 2016
agentura | počet přihlášek | bronz | stříbro | zlato, Grand Prix |
Young & Rubicam | 204 | 5 | 2 | |
McCann | 16 | 1 | 1 | |
Fallon | 7 | |||
Made by Vaculik | 4 | |||
DDB | 3 | |||
Ogilvy Group | 3 | |||
Mustard | 2 | |||
Passion Communications | 2 | |||
Underline | 2 | |||
WMC Grey | 2 | |||
Havas Worldwide | 1 | |||
VCCP | 1 |