Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

McCann získal šest značek Rémy Cointreau

Agentura McCann Prague postupně vyhrála v několika výběrových řízeních, které vypsala společnost Rémy Cointreau a které se týkaly několika hlavních značek z jejího portfolia. McCann tak bude nově zastupovat značky Tullamore Dew, Cointreau, Aperol, Hendrick’s, Rémy Martin a Mount Gay. Výběrová řízení probíhala od konce roku 2016 a týkala se kompletního zastřešení včetně nadlinkové komunikace (ATL), podlinkové (BTL), správy sociálních sítí či organizace eventů.

„Do tendru na nový zastřešující kreativní koncept pro značku Cointreau se přihlásilo několik agentur s opravdu silnými koncepty, ale nakonec jsme se rozhodli pro McCann, protože ukázal nejenom dobrou kreativu, ale také silný accountský tým a strategické přemýšlení o směrování našich značek,“ říká Alice Vaňková, brand manažerka Rémy Cointreau, odpovědná za značku Cointreau pro Česko a Slovensko.

McCann zodpovídá za adaptace globálních i vývoj lokálních konceptů. Prvním počinem je kampaň na podporu pomerančového likéru Cointreau. 

McCann některé značky přebírá od stávajících agentur. Konkrétně o práci na sociálních sítích Tullamore Dew a Aperolu tak přišla agentura Peppermint Digital, která Rémy zajišťovala komplet social. Dál teď dělá jen na značkách Jägermeister a Metaxa. Značka Tullamore přitom dosud žádnou kreativní fullservisovou agenturu neměla, její podlinku (BTL) měla (a stále má) na starosti agentura Fox Hunter. Podobné to bylo s dalšími čtyřmi značkami. „Na značkách Cointreau, Hendrick’s, Rémy Martin a Mount Gay jsme doposud neměli strategického agenturního partnera,“ uvedl pro Médiář marketingový ředitel Rémy Cointreau Rostislav Brzobohatý.

„Rémy Cointreau vypsalo v posledních několika měsících celkem čtyři tendry, do nichž byly přizvány agentury různého typu a velikosti. Naším cílem bylo najít pro každou značku, nebo sestavu značek dlouhodobého agenturního partnera s koncepčním přístupem, kvalitní kreativou, holistickym uvažováním a exekucí. Šlo o to, posunout se k modelu spolupráce v podobě dlouhodobého vztahů klient-agentura, v němž by se agentura měla ideálně stát přirozeným členem brand týmu a přispívat ke kontinuálnímu rozvoji značky,“ popsal Brzobohatý. „Jde nám o strategického partnera, který bude rozumět nejen značce jako takové, ale i dynamice trhu, na kterém soutěží, jejím zákazníkům a prodejním kanálům. McCann odvedl skvělou práci a postupně dokázal vyhrát tři ze čtyř tendrů. V tom čtvrtém, který je nyní v procesu, se prozatím stal jedním že dvou finálových účastníků.“