Rozvážková služba Dáme jídlo do své nabídky necelých 3.000 restaurací, ze kterých doručuje pokrmy, nově zařadila 73 restaurací McDonald’s celkem ve 21 městech Česka. Rozvážka stojí 39 Kč a službu mohou využít všichni na adrese v desetiminutové dojezdové vzdálenosti od některé z uvedených 73 provozoven. To odpovídá víc než dvěma milionům potenciálních zákazníků.
„Rozvoz jídla je v Česku stále populárnější. I proto jsme se rozhodli, že službu McDelivery nabídneme také zákazníkům z regionů. Jako nejlepší partner pro rozvoz po celém Česku nám vyšla společnost Dáme jídlo. Začátek této spolupráce je pro nás dalším důležitým milníkem,“ komentovala start služby Zuzana Svobodová, ředitelka komunikace a PR v McDonald’s. Fast food už loni v létě uvedl rozvoz v Praze, a to přes konkurenční službu Uber Eats, na což se tehdy plánoval zaměřit i dál a navíc chtěl proti nabídce rozvozu před Dáme jídlo dokonce „učinit nějaké kroky“.
Cílem McDonald’s přitom bylo v Praze přes Uber Eats doručovat nejdéle 20 minut. I teď Dáme jídlo v regionech slibuje dovézt objednávku nejpozději do 20 minut. „V průběhu posledních měsíců jsme intenzivně vylepšovali náš kurýrní systém a snížili tak průměrnou dobu veškerého vlastního rozvozu k hranici 30 minut. Museli jsme zlepšit i další procesy a téměř zdvojnásobit počet kurýrů, abychom byli schopni pokrýt narůstající poptávku po našich službách. Při spolupráci s McDonald’s je čas doručení ještě o třetinu kratší,“ říká Filip Fingl, výkonný ředitel Dáme jídlo. U objednávek uskutečněných přes Dáme jídlo bude navíc možné platit kromě karty také hotově. „Tuto možnost na základě našich zkušeností vyžaduje až polovina všech zákazníků. Proto jsme se jim rozhodli vyjít vstříc,“ dodává Fingl.
Už předloni došlo k dohodě o spolupráci mezi Dáme jídlo a hlavním konkurentem McDonald’s, společností AmRest, která v Česku zajišťuje provoz sítí restaurací KFC a Burger King. A v nabídce Dáme jídlo jsou i další známé fastfoodové sítě jako Bageterie Boulevard nebo Burrito Loco.
Podle sdělení Rudolfa Ešnera zodpovědného za marketing McDonald’s zahrnuje mediální podpora spolupráce s Dáme jídlo televizní reklamu a sponzoring pořadů, dále venkovní reklamu v podobě bigboardů, billboardů, CLV, reklamy v metru, tiskovou inzerci v deníku Metro, rozhlasovou reklamu na Evropě 2, v síti Hitrádií i na dalších stanicích. Součástí kampaně je také online komunikace zahrnující zpravodajské a sportovní servery, internetové televize, ČSFD, Facebook, Instagram, YouTube a také vlastní media, konkrétně instore komunikaci, web a mobilní aplikace.
Službu Dáme jídlo založil - stejně jako Slevomat nebo Rohlík.cz - Tomáš Čupr a dnes je tento rozvoz součástí Delivery Hero, celosvětově největšího hráče na trhu food delivery, V Česku služba spolupracuje s téměř 3.000 restaurací ve 170 obcích a svou nabídkou tak pokrývá více než 60 % tuzemské populace.