Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

McDonald’s mění PR agenturu, nově vybral MSL

Fast food změnil dodavatele PR v Česku po pěti letech, předcházel tomu tříkolový tendr.

McDonald's

McDonald’s v Česku provozuje 105 restaurací, první otevřel 20. března 1992 v Praze

Provozovatel rychlého občerstvení McDonald’s v Česku po pěti letech mění PR agenturu. V tříkolovém výběrovém řízení si vybrala MSL ze skupiny Publicis Groupe. MSL bude zajišťovat komplexní podporu v oblasti produktové i korporátní komunikace. Spolupráce byla zahájena k 1. listopadu. Dosud novináře za McDonald’s oslovovala agentura Botticelli.

Cílem komunikační strategie je posilovat pozici McDonald’s jako lídra ve svém segmentu a zvyšovat povědomí o základních principech podnikání společnosti. Hlavní důraz bude kladen na integraci komunikačních kanálů a kreativní zpracování témat.

„McDonald’s je unikátní koncept, jehož úspěch stojí na iniciativě místních podnikatelů (franšízantů) a zaměstnanců, podpoře lokálních dodavatelů a respektu k prostředí, kde podniká. Z hlediska komunikace jsou to klíčová témata, na která se chceme v následujícím období zaměřit,“ přibližuje čerstvá ředitelka komunikace českého McDonaldu Jitka Pajurková. „S ohledem na tyto priority jsme hledali partnera, který pomůže našemu internímu týmu generovat neotřelé nápady a bude schopen realizovat komunikaci napříč různými komunikačními kanály a disciplínami.“ MSL se specializuje na PR, sociální sítě a influencer marketing. Zajistí tedy jak tradiční komunikaci s médii, tak integrované komunikační projekty.

Vedoucí klientského týmu je v agentuře Michaela Chrpová. „Prostřednictvím inspirativních příběhů chceme ukazovat nejen méně známou tvář McDonald’s, ale také přinášet pozitivní emoce,“ plánuje. „V rámci komunikační strategie se budeme zaměřovat na témata související se systémem podnikání, péče o zákazníky, téma dobrého zaměstnavatele, zodpovědného podnikání, ale také na podporu CSR, sponzorských a charitativních aktivit společnosti, kde klíčovou roli bude hrát příběh prvního Domu Ronalda McDonalda v Česku.“