Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

McShakespeare dělá pro Košík.cz a pro Orling

Obsahová agentura získala zakázky rozvozce potravin a producenta kloubní výživy.

Košík.cz chce v souvislosti se svou expanzí větší PR

Košík.cz si najal McShakespeare na PR

Obsahovou agenturu McShakespeare Davida Šorfa a Radima Junga si nově najaly internetový prodejce a rozvozce potravin Košík.cz a dále producent kloubní výživy, rodinná firma Orling.

Pro Košík.cz zajišťuje McShakespeare public relations v korporátní i v produktové komunikaci. Agentura má na starost mediální pokrytí produktů, služeb i dalších obchodních aktivit společnosti. „Košík.cz prochází velkou změnou v souvislosti s jeho expanzí a pokrytím neustále se rozrůstajícího sortimentu. Věřím, že si najal agenturu ve správný čas,“ tvrdí spolumajitel McShakespeare Jung. 

V případě rodinné firmy Orling Kateřiny Duškové, Petra Duška a Elišky Jansové má agentura na starosti facebookové stránky a nově vytvořený web kloubní výživy Geladrink.

Producentovi kloubní výživy Orling postavila agentura web Kloubovna

Producentovi kloubní výživy Orling se agentura stará o obsah webu Kloubovna

„Bolest kloubů je civilizační problém, přesto jsme spolu s klientem zjistili, že na českém internetu není dost portálů, které by se na problém dívaly komplexně,“ prohlašuje Jung s tím, že web má sloužit všem zájemcům o informace související s bolestí kloubů jako jejich první volba.