Obsahovou agenturu McShakespeare Davida Šorfa a Radima Junga si nově najaly internetový prodejce a rozvozce potravin Košík.cz a dále producent kloubní výživy, rodinná firma Orling.
Pro Košík.cz zajišťuje McShakespeare public relations v korporátní i v produktové komunikaci. Agentura má na starost mediální pokrytí produktů, služeb i dalších obchodních aktivit společnosti. „Košík.cz prochází velkou změnou v souvislosti s jeho expanzí a pokrytím neustále se rozrůstajícího sortimentu. Věřím, že si najal agenturu ve správný čas,“ tvrdí spolumajitel McShakespeare Jung.
V případě rodinné firmy Orling Kateřiny Duškové, Petra Duška a Elišky Jansové má agentura na starosti facebookové stránky a nově vytvořený web kloubní výživy Geladrink.
„Bolest kloubů je civilizační problém, přesto jsme spolu s klientem zjistili, že na českém internetu není dost portálů, které by se na problém dívaly komplexně,“ prohlašuje Jung s tím, že web má sloužit všem zájemcům o informace související s bolestí kloubů jako jejich první volba.