Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

McShakespeare pomůže oživit Čezetu

Slavné „prase“ se změní. Bude vyráběné na zakázku jako elektroskútr.

Čezeta se mění v zakázkový elektroskútr

Čezeta se mění v zakázkový elektroskútr

Marketingová agentura McShakespeare podepsala včera smlouvu o spolupráci s tradiční českou značkou skútrů Čezeta. Médiáři to potvrdil spolumajitel této agentury Radim Jung. První komunikační výstupy by se mohly podle jeho slov objevit zhruba za dva týdny.

Skútry Čezeta vyráběla od roku 1957 do roku 1964 Česká Zbrojovka Strakonice. Mezi lidmi se staly v 60. letech minulého století hodně populárními pod přezdívkou prase. K obnovení produkce značky Čezeta došlo v roce 2013, na rozdíl od minulosti ale půjde o zakázkovou výrobu exkluzivních elektroskútrů šitých na míru konkrétnímu zákazníkovi. Omlazená tradiční česká značka tak volí při svém vzkříšení podobnou cestu jako například značka bicyklů Favorit nebo značka hodinek Prim. Na místo produkce masového výrobku spoléhá na zakázkovou výrobu a na movitější a náročnější klientelu. 

K nastartování prodejů má posloužit právě kampaň od agentury McShakespeare, která se bude opírat o PR, digitál a sociální sítě a bude zahrnovat jak contentové , tak i media relations aktivity. „Obvykle už media relations nenabízíme, ale věříme, že v případě tohoto klienta to má smysl, protože jde o vizuálně přitažlivý produkt s mediálně zajímavým příběhem,“ řekl Médiáři Jung.

Analýzu cílové skupiny zpracovává pro McShakespeare Tomáš Hrivnák, který je spolu s Jungem a Davidem Shorfem spolumajitel této agentury. „Parametry elektroskútrů Čezeta přesahují hodnoty, jakých dosahují běžné elektroskútry. Bude to exkluzivnější a dražší produkt, který bude každému zákazníkovi připravován na míru. Oproti někdejším skútrům Čezeta jde tedy o výraznou produktovou inovaci,“ přiblížil Jung. 

Původní skútr Čezeta, přezdívaný prase, patří mezi ceněné veterány a zahrál si také v novodobé české reklamě, konkrétně v kampani Motorkáři mobilního operátora T-Mobile z roku 2012, kde se ho snažil ovládnout jeden z protagonistů, ztvárněný Lukášem Pavláskem.