Značka Corny, jednička na trhu cereálních tyčinek v Česku a na Slovensku, si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Cílem kampaně je aktivní zapojení cílové skupiny, aby se vnímání značky posouvalo generační spirálou k dřív narozeným. „Soustředili jsme se na tradičně nejlépe hodnocené vlastnosti Corny, mezi kterými vede chuť a přísun energie. Zároveň jsme mysleli na publikum, jeho zvyklosti a digitální kanály, na kterých se typicky pohybuje. Naším cílem bylo vytvořit vizuálně a myšlenkově svěží a výraznou kampaň, do které se lidé rádi zapojí,“ říká kreativní ředitelka agentury Iva Hadj Moussa.
Úkolem agentury bude tvorba veškerého obsahu pro sociálních sítě, online videí, brandingů i spolupráce s influencery. Za kampaň je v agentuře v pozici account directora zodpovědná Kateřina Linhardtová, která se postará o supervizi veškerého obsahu. „Ve spolupráci s klientem rozpracujeme kreativní koncept do všech formátů, které vzejdou z mediální strategie. Po dobu dvou měsíců překvapíme každý týden něčím novým,“ uvádí Linhardtová. Kampaň využije sítě Facebook, Instagram a TikTok.
Značka Corny je dlouhodobě spojována s rychlým dodáním energie a sportovními aktivitami. V posledních letech stála její komunikace hlavně na eventech, soutěžích na sociálních sítích a onlinu. Poslední čtyři roky běžela také televizní kampaň, kterou doprovázela silná letáková aktivita v obchodech.
„Televizní kampaň jsme se v roce 2021 rozhodli nahradit online kampaní doprovázenou POS aktivací. Hledali jsme proto kreativní myšlenku pro celou kampaň, která přispěje k omlazení značky, podpoří prodeje a zároveň maximalizuje visibilitu značky Corny na regále,“ doplňuje Eva Vicherek, marketingová manažerka společnosti Hero Czech and Slovakia, pod níž značka Corny spadá.