„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Media Bohemia převádí e-shopy do MMS Digital

Provozovatel největších regionálních rádií zakládá novou firmu kvůli obchodování online.

Skupina Media Bohemia Daniela Sedláčka převede všechny své online obchody do nové akciové společnosti MMS Digital. Dosud mělo aktivity z oblasti e-commerce pod sebou mediazastupitelství Media Marketing Services (zkráceně MMS). Řídit ji bude Jan Fahoun, který dosud vedl internetovou divizi MMS. Ta si pod sebou nechává weby svých rádií a desítku obsahových webů (Autoweb.cz, Living.cz, Femina.cz, Abradio.cz. RadioTV.cz a další). Vedle toho ve skupině má dál stát prodejce internetové reklamy Impression Media.

Založením nové firmy bude podnikání v digitální oblasti pro skupinu pružnější, vysvětluje Sedláček: „Media Marketing Services je přece jen velký mediální dům, jehož hlavním zájmem je i nadále především další rozvoj rádií a prodej reklamy.“ Nová MMS Digital má jak rozvíjet stávajících 16 e-shopů (Urbanstore.cz, Firmanazážitky.cz, Cestuj.cz, Truhlíkov.cz, Špuntík.cz a další), tak expandovat.

Impression Media je prodejcem reklamy také na Médiáři.