Skupina Media Bohemia Daniela Sedláčka převede všechny své online obchody do nové akciové společnosti MMS Digital. Dosud mělo aktivity z oblasti e-commerce pod sebou mediazastupitelství Media Marketing Services (zkráceně MMS). Řídit ji bude Jan Fahoun, který dosud vedl internetovou divizi MMS. Ta si pod sebou nechává weby svých rádií a desítku obsahových webů (Autoweb.cz, Living.cz, Femina.cz, Abradio.cz. RadioTV.cz a další). Vedle toho ve skupině má dál stát prodejce internetové reklamy Impression Media.
Založením nové firmy bude podnikání v digitální oblasti pro skupinu pružnější, vysvětluje Sedláček: „Media Marketing Services je přece jen velký mediální dům, jehož hlavním zájmem je i nadále především další rozvoj rádií a prodej reklamy.“ Nová MMS Digital má jak rozvíjet stávajících 16 e-shopů (Urbanstore.cz, Firmanazážitky.cz, Cestuj.cz, Truhlíkov.cz, Špuntík.cz a další), tak expandovat.
Impression Media je prodejcem reklamy také na Médiáři.