
Robert Renč
K 31. květnu odešel z obchodního zastoupení Primy Media Club vedoucí regionální obchodní sítě Robert Renč. Do Media Clubu nastoupil v lednu 2014 s úkolem rozšířit síť pro prodej regionální reklamy Primy, aby pokryla i reklamní zadavatele mimo segment velkých, agenturních klientů. Na Primu šel z konkurenční televize Nova, kde tři roky řídil rozvoj přímého obchodu s televizní i online reklamou a v roce 2012 dočasně vedl i samotný prodej onlinové reklamy. Renče na jeho pozici nahradí jeho dosavadní zástupce Libor Pokorný.
Ke témuž datu jako Renč na Primě skončil také Petr Jelínek. Jelínek byl od loňského září do začátku dubna ředitelem Media Clubu, poté byl odsunut na pozici head of new media sale. Řízení Media Clubu převzal Ladislav Dianiška.
Z obchodního oddělení Primy měsíc předtím odešel i Jan Krížo. Od 4. května pracuje v obchodním týmu časopisové divize vydavatelství Mladá fronta, na pozici senior sales manager, kde se stará o agenturní prodej.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
