Media Club opustil Renč, šéf regionálního prodeje

Složení obchodního zastoupení Primy se dále obměňuje. Uvolněné místo šéfa obchodní regionální sítě přebírá Renčův dosavadní zástupce Libor Pokorný.

Robert Renč

Robert Renč

K 31. květnu odešel z obchodního zastoupení Primy Media Club vedoucí regionální obchodní sítě Robert Renč. Do Media Clubu nastoupil v lednu 2014 s úkolem rozšířit síť pro prodej regionální reklamy Primy, aby pokryla i reklamní zadavatele mimo segment velkých, agenturních klientů. Na Primu šel z konkurenční televize Nova, kde tři roky řídil rozvoj přímého obchodu s televizní i online reklamou a v roce 2012 dočasně vedl i samotný prodej onlinové reklamy. Renče na jeho pozici nahradí jeho dosavadní zástupce Libor Pokorný.

Petr Jelínek při prezentaci obchodní politiky v říjnu 2014

Petr Jelínek při prezentaci obchodní politiky v říjnu 2014

Ke témuž datu jako Renč na Primě skončil také Petr Jelínek. Jelínek byl od loňského září do začátku dubna ředitelem Media Clubu, poté byl odsunut na pozici head of new media sale. Řízení Media Clubu převzal Ladislav Dianiška.

Ján Krížo. Foto: František Gebr, Mladá fronta

Ján Krížo. Foto: František Gebr, Mladá fronta

Z obchodního oddělení Primy měsíc předtím odešel i Jan Krížo. Od 4. května pracuje v obchodním týmu časopisové divize vydavatelství Mladá fronta, na pozici senior sales manager, kde se stará o agenturní prodej.

Sdílejte