Media Club spouští automatizovaný nákup reklamy na platformě HbbTV

Novou reklamní platformu Ad Simple od společnosti Kinet už vyzkoušela trojice agentur.

Obchodní zastupitelství Media Club vyvinulo se společností Kinet, technologickým partnerem v oblasti HbbTV, novou reklamní platformu Ad Simple, která klientům umožňuje rychlý a automatizovaný nákup reklamního formátu Switch-In na HbbTV. Nový nástroj je pro reklamní agentury i klienty dostupný od začátku srpna na www.adsimple.cz.

„V posledních dvou letech jsme zaznamenali růst tržeb u programatického nákupu online inzerce o 68 %. Chtěli jsme dát možnost automatizovaného nákupu klientům i v platformě HbbTV, kde je možnost implementace klasických programatických systémů velmi omezená. Se společností Kinet jsme proto pro klienty vyvinuli nový nástroj, který nabízí komfortní nákup reklamy v HbbTV. Kampaně lze regionálně cílit až na jeden kraj, případně kombinaci krajů – to dává možnost inzerce i regionálním inzerentům, případně inzerentům s nižšími reklamními rozpočty,“ uvádí obchodní ředitel online divize Media Clubu Petr Hatlapatka.

V průběhu jara testoval Media Club platformu na selfových kampaních skupiny Prima. V červnu a v červenci probíhalo beta testování hned se třemi agenturami – Marketup, Effectix, Magnas Media, které se specializují na digitální marketing a automatizovaný nákup. „Celou platformu Ad Simple jsme podrobili důkladnému beta testu na vybraných klientských kampaních. Mimo samotné nasazení kampaní nám také šlo o uživatelskou zpětnou vazbu od budoucích uživatelů,“ říká Kateřina Srbová, HbbTV manažerka skupiny Prima.

„Na základě zpětné vazby od Primy a uživatelů jsme na začátku července nástroj aktualizovali. Při vývoji jsme kladli důraz na přehlednost aplikace i její jednoduchost, snadnou správu a vyhodnocování kampaní, což si myslíme, že se nám povedlo,“ doplňuje Jan Kovařík ze společnosti Kinet, která stojí za vývojem nástroje Ad Simple.

„Ad Simple se jeví jako slibný krok směrem k modernizaci a zjednodušení reklamního prostředí na platformě HbbTV. Během našeho testování jsme byli svědky jednoduchého a efektivního procesu nákupu reklamy formátu Switch-In na HbbTV. Možnost automatizace nám umožňuje rychleji reagovat na potřeby našich klientů a lépe optimalizovat kampaně. Velmi nás potěšila také uživatelská přívětivost platformy, která nám umožnila snadno spravovat naše kampaně,“ prozrazuje své zkušenosti Filip Zelinka, media buying & trading manager z fullservisové digital-first agentury Marketup.

„Aplikaci jsme testovali na několika vybraných e-commerce klientech a výsledky byly velmi zajímavé. Překvapily nás vysoká míra prokliku a velmi zajímavé dosahy. Následný podrobný reporting určitě ocení specialista i klient. Pozitivum vidím také v jednoduchosti ovládání aplikace, kde kampaně připravíte a spustíte během pár minut,“ hodnotí nástroj Michal Horňák, head of programmatic z digitální agentury Effectix, a doplňuje: „Ad Simple vidím jako skvělý doplněk ke klasickému programatickému nákupu a k efektivnímu oslovení uživatelů na dalším touch pointu.“

„Ad Simple nás mile překvapil svým intuitivním a přehledným rozhraním. Prošli jsme hladce celým flow – od nabití kreditu po spuštění kampaně. Příležitost testovat nový systém jsme rádi využili a na budoucí spolupráci se těšíme,“ přibližuje své zkušenosti Petr Jelínek ze společnosti Magnas Media.

Text je placenou propagací obchodního zastupitelství Media Club

Sdílejte