Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Media Club zdraží televizní reklamu o 10 %, sponzoring o 5 %

Ladislav Dianiška

Ladislav Dianiška, ředitel Media Clubu, při čtvrteční prezentaci obchodní politiky

Prodejce reklamy Media Club, které zastupuje zejména televizní kanály mateřské televize Prima, zvýší v příštím roce 2020 cenu reklamy v průměru o 10 %. To je zhruba stejně, jako letos a loni. Ceny sponzoringu se zvýší o 5 %. Na setkání s novináři to dnes uvedl ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška. „V našem ceníku nastaly pro příští rok jen minimální změny, ale pro klienty jsme připravili několik nástrojů, jak si i tak cenu vylepšit. Kromě motivačních slev za včasné objednávky či předplatby jsme zvýhodnili i technologické formáty HbbTV,“ dodal.

„Klientům nabízíme možnost komunikační strategie napříč platformami – od rádií přes printy, online až po HbbTV a eventy. Zároveň posilujeme jednotlivé segmenty – po zaštítění automotive segmentu značkou Car PR letos na jaře jsme nově pod značkou Prima Doma sjednotili i naše hobby aktivity. V těchto segmentech společně s food a pets dokážeme efektivně oslovit i specifické cílové skupiny,“ uvedl ředitel Dianiška.

Vývoj podílu na publiku Media Clubu a skupiny Prima

Vývoj podílu na publiku Media Clubu a skupiny Prima

Strategickou cílovou skupinou pro Media Club zůstává 15 až 69 let, jež odpovídá ekonomicky aktivní populaci Česka. Nakupovat ale lze i reklamu na pět užších cílových skupin, a to ženy 25-59 let, muži 25-69 let, HW 25-59 let, všichni 15-35 let a všichni 4 +. Beze změny pro příští rok zůstává rozdělení dne na prime time (od 17.30 do 23.30) a off prime time (od 23.30 do 17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen, listopad), medium season (březen, červen, září a 1. až 24. prosince) a low season (leden, únor, červenec, srpen, 25. až 31. prosince).

Media Club zastupuje vedle šesti kanálů Primy (hlavní kanál, Cool, Love, Zoom, Max, Krimi) stanice skupiny Óčko, Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickelodeon a Nick Jr. a kanály z portfolia skupiny Atmedia. Prodává reklamu na weby, do časopisů, eventů a nově s Playzone v oblasti esportu. Dál má v portfoliu rádia Impuls, Kiss, Beat, Country, Rádio 1, Spin, Signál, RockZone, Český Impuls, Dechovka a od příštího února bude zastřešovat prodej reklamy na stanicích Evropa 2, Frekvence 1, Bonton a Dance.

Poměr stanic v balíčcích

bundle Exclusive 2020

  • Prima: 43 %
  • Prima Cool: 13 %
  • Prima Love: 7 %
  • Prima Zoom: 6 %
  • Prima Max: 8,5 %
  • Prima Krimi: 6,5 %
  • skupina Barrandov: 3 %
  • ostatní stanice*: 13 %

bundle Total 2020

  • Prima 35 %
  • Prima Cool: 9,5 %
  • Prima Love: 5 %
  • Prima Zoom: 4,5 %
  • Prima Max: 8 %
  • Prima Krimi: 6 %
  • skupina Barrandov: 20 %
  • ostatní stanice*: 12 %

Dětský bundle**

  • Prima Cool: 35 %
  • Prima Comedy Central: 19 %
  • Nickelodeon 22 %
  • dětské kanály Atmedia: 17 %
  • ranní pásmo Primáček na Primě: 7 %

* Prima CNN, Prima Comedy Central, skupina Óčko, Nickelodeon, Nick Jr., Retro a další stanice zastupované stanice Media Clubem a Atmedia s cílovou skupinou Adults 15–69
** Cílová skupina 4-14 let.
Zdroj: Media Club