Mediální zastupitelství Media Master bude mít oficiálně od úterý 16. dubna nového generálního ředitele, stane se jím dvaačtyřicetiletý Radek Jeneš. Vrací se tak do funkce, v níž působil v letech 2001 až 2011, poté byl dosud jednatelem firem Media Stage Czech Republic a ProductMedia. Před rokem 2001 dělal obchodníka v deníku Metro či v marketingu ČEZ.
Nástup Jeneše je už třetím střídáním v čele Media Masteru za krátkou dobu - do konce roku vedl firmu Ivan Hyžák, poslední čtvrt rok Vít Mikyska. Media Master (dříve ARBOmedia) je dlouholetým prodejcem reklamy ve veřejnoprávních médiích Česká televize a Český rozhlas, v posledních letech má ale v souvislosti s krizí, respektive zákonným snižováním limitu reklamy problém doručovat nasmlouvané objemy.
Media Master nyní rozšiřuje svůj záběr mezi komerčními klienty, k 1. květnu bude prodávat reklamu do časopisů Týden, Instinkt, Sedmička, MarketingSalesMedia a Animáček vydavatelství Empresa Media mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa. Už také prodává inzertní prostor Soukupově v televizi Barrandov a dále na pobočkách České pošty.
Media Master se též k 1. dubnu přestěhoval na Prahu 4, kde sídlí Soukupova mediální agentura Médea a čerstvě zbudovaný multimediální newsroom jeho titulů.