Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Media Master nově řídí Radek Jeneš, firma začíná zastupovat Soukupovy časopisy

Mediální zastupitelství Media Master bude mít oficiálně od úterý 16. dubna nového generálního ředitele, stane se jím dvaačtyřicetiletý Radek Jeneš. Vrací se tak do funkce, v níž působil v letech 2001 až 2011, poté byl dosud jednatelem firem Media Stage Czech Republic a ProductMedia. Před rokem 2001 dělal obchodníka v deníku Metro či v marketingu ČEZ.

Nástup Jeneše je už třetím střídáním v čele Media Masteru za krátkou dobu - do konce roku vedl firmu Ivan Hyžák, poslední čtvrt rok Vít Mikyska. Media Master (dříve ARBOmedia) je dlouholetým prodejcem reklamy ve veřejnoprávních médiích Česká televize a Český rozhlas, v posledních letech má ale v souvislosti s krizí, respektive zákonným snižováním limitu reklamy problém doručovat nasmlouvané objemy.

Media Master nyní rozšiřuje svůj záběr mezi komerčními klienty, k 1. květnu bude prodávat reklamu do časopisů Týden, Instinkt, Sedmička, MarketingSalesMedia a Animáček vydavatelství Empresa Media mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa. Už také prodává inzertní prostor Soukupově v televizi Barrandov a dále na pobočkách České pošty.

Media Master se též k 1. dubnu přestěhoval na Prahu 4, kde sídlí Soukupova mediální agentura Médea a čerstvě zbudovaný multimediální newsroom jeho titulů.