Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Média pro Alzu bude dál nakupovat Knowmedia

Většinu mediálního plánování si internetový prodejce dál zajistí interně.

Tým agentury Knowlimits

Tým agentury Knowlimits. Zleva Martin Kurzweil (zakladatel a šéf mediálního nákupu), Lucie Křížová (mediální plánovačka), Jan Vidím mladší (předseda představenstva), Tomáš Zapletal, zakladatel a provozní ředitel, Rudolf Mihle, zakladatel a místopředseda představenstva

Přední internetový prodejce Alza.cz Aleše Zavorala si pro rok 2015 vybral mediální agenturu pro nákup vybraných médií společnost Knowmedia, ze skupiny Knowlimits. Prodlužuje tak stávající spolupráci o další rok. Knowmedia bude mít na starosti především nákup mediálního prostoru v televizi, a to v Česku a na Slovensku. Většinu marketingové produkce a plánování médií si přitom Alza.cz zajišťuje interně, vlastními silami.

Alza.cz je momentálně inzertně aktivní před vánočními svátky. V listopadu byla největším zadavatelem reklamy na internetu, využila reklamní prostor v hodnotě přes 36 milionů Kč. K nejsilněji investujícím společnostem do online reklamy patřila i v říjnu.