Auditorská a konzultační společnost Media Strategy Jaroslava Kovaříka zakládá dceřinou agenturu Media Strategy Digital. V ní se chce zaměřit na vyhodnocování efektivity online reklamy. „Tímto krokem reagujeme na stále se zvyšující poptávku nezávislého hodnocení efektivity investic do online komunikace ze strany našich klientů,“ vysvětluje Kovařík, zakladatel a ředitel skupiny. „Obzvlášť pro klienty, kteří necílí primárně na výkon, je někdy obtížné vyhodnocovat efektivitu takové komunikace. Naším cílem je jim navrhnout vhodné řešení.“
Media Strategy Digital bude zodpovědná za online konzultační a auditorské služby v zemích regionu střední a východní Evropy, který mateřská skupina Media Strategy pokrývá od roku 2001. Nová firma startuje s pobočkami v Praze a ve Varšavě, kde je aktuální poptávka služeb nejvyšší, pokrytí dalších trhů má následovat. Mateřská Media Strategy má pobočky v Praze, Vídni, Varšavě a Bělehradě, partnerské kanceláře v Bukurešti, v Budapešti a čerstvě v Moskvě.
Z pozice managing partnera povede novou dceřinou agenturu Ondřej Kotouč. „I když je naším hlavním zaměřením online reklama, chápeme ji jako nedílnou součást celého mediálního mixu a tak k ní budeme i přistupovat. Musíme reflektovat současnou situaci na trhu, kdy dochází k rostoucí integraci online a ‚offline‘ médií, jak na straně agentur, tak klientů,“ uvádí.