Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Media v Young Lions vyhrál tým ČSOB-VS Hosting

Nejlepší kampaň v nejobsazenější sekci soutěže dodaly Kristýna Čejdová a Eva Raimanová.

Zleva Kristýna Čejdová (ČSOB Penzijní společnost) a Eva Raimanová (VS Hosting), vítězky kategorie Media českého kola Young Lions 2018

Zleva Kristýna Čejdová (ČSOB Penzijní společnost) a Eva Raimanová (VS Hosting), vítězky kategorie Media českého kola Young Lions 2018

Letošní soutěž kreativců do třiceti let Young Lions vyhlásila v pražském Impact Hubu své první vítěze. Kategorii Media, nejpočetnější ze všech čtyř, v nichž se letos v národním kole soutěží, vyhrálo duo žen Kristýna Čejdová (reprezentuje ČSOB Penzijní společnost) a Eva Raimanová (VS Hosting). Druhé místo patří týmu agentury Wavemaker ve složení Lucie Hrachovská a Rostislav Čítek, třetí skončila dvojice Ondřej Peša (Triad Advertising) a Eva Došková (Liftago). Čestné uznání si odnášejí Dominika Valouchová a Eva Kouřilová, taktéž z Wavemakeru.

Zlaté duo

Zlaté duo

Stříbrné duo

Stříbrné duo

Bronzové duo

Bronzové duo

Držitelky čestného uznání

Držitelky čestného uznání

Zadáním, na jehož realizaci měly všechny dvoučlenné týmy den, bylo vytvořit kampaň cílenou na zadavatele marketingové komunikace značek, se sdělením, že kreativita přispívá k lepším obchodním výsledkům. Na briefu se podílela Asociace komunikačních agentur (AKA), která poslední dobou razí právě tuto tezi.

Práce posuzovala porota, jejímž předsedou byl Braňo Polák z mediální agentury Starmedia a v níž zasedli také Pauline Newman (Plzeňský prazdrzoj), Petr Nešpůrek (OMD Czech), Roman Čihalík (Zaraguza), Radouane Hadj Moussa (DDB) a Ondřej Šimůnek (Wavemaker).

V kategorie Media soutěžilo celkem 23 týmů, v kategorii Print 19 týmů, v kategorii Digital 18 a nová kategorie PR registruje 14 soutěžících dvojic. Kategorie Marketers byla, stejně jako rok předtím, pro malý zájem zrušena. Soutěžící ve všech kategoriích si vyslechli zadání už v pátek 13. dubna, odevzdávali v sobotu. Jednotlivé kategorie se vyhlašují postupně až do čtvrtka, každý den jedna. Zítra se dozvíme vítěze v PR, pozítří v Printu, ve čtvrtek v kategorii Digital. Vítězové všech sekcí opět dostanou možnost utkat se s výherci ostatních národních kol v červnu na festivalu Cannes Lions.