
V čele Lukáš Vožda a Jakub Kaláb
Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Sáhnou po letácích i e-shopy?
Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Tendr doručovatele má vítěze
Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Poslechněte si podcast Médiáře
Michal Ptáček & Ondřej Holzman: „CzechCrunch připravuje placenou klubovou zónu CC+“
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Přichází služba Premium Plus
Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Část týmu přejde k novému vydavateli
Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Odstartovalo zpravodajství Napunk.sk
Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci

Konsolidace herních magazínů pokračuje
Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

Střídání po roce a tři čtvrtě
Marketing Czech News Center řídí Jan Fischer, Jaroslav Sodomka odešel do Publicisu

Opět v redakci s Jaroslavem Maškem
Michael Mareš se po 11 letech vrací do Hospodářských novin, jako reportér

Každý pátek pro předplatitele
Komunistické Haló noviny skončily, nahradil je týdeník Naše pravda

Nástupce Kateřiny Hrubešové
Nadační fond nezávislé žurnalistiky povede novinář Petr Orálek

Co přinese Digital Service Act (DSA)
EU chce po sítích zprůhlednit algoritmy a umožnit odvolat se proti smazání příspěvků

Přichází éra přihlašování
CPEx a Seznam chystají Czech Ad ID, identifikátor, který nahradí cookies třetích stran

Spolek po roce získal už 16 členů
Asociace online vydavatelů přibírá Extra Online Media a Studentské listy

Proč se zajímat o anonymní účty