Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

MediaCom dělá celý Adidas, obhájil Shell a Mars

Mediální agentura MediaCom bude nově nakupovat prostor v médiích pro německý sportovní gigant Adidas. Ten poprvé ve své historii konsoliduje veškeré globální mediální investice a pro jejich plánování i nákup si vybral právě MediaCom. Ta zvítězila v rozsáhlém výběrovém řízení a nových odpovědností se ujímá od září. Hlavní služby, mezi které patří integrované mediální plánování, nákup médií, výzkumy spotřebního chování nebo optimalizace kampaní, budou vedeny ze dvou globálních hubů - komunikace značky Adidas se bude řídit z Londýna, komunikace značky Rebook z New Yorku.

MediaCom, který je součástí skupiny mediálek GroupM největší komunikační sítě světa WPP, vedle toho v srpnu obhájila své kontrakty pro společnosti Shell a Mars. Pro Mars dělá od roku 1993, tedy 25 let, pro Shell od roku 1995. V obou případech teď MediaCom znovu uspěla v mezinárodním tendru, u Marsu navíc vytěsnila agentury konkurenčních sítí Omnicom a Publicis a převezme jejich dosavadní aktivity. Práce pro Mars zahrnou přes 20 zemí a začnou v lednu 2019. Pro Shell to bude dokonce ve víc než 40 zemích, se startem už v září.  MediaCom se na globálním účtu Shellu bude podílet s agenturami Doremus, Edelman, Geometry, H+K Strategies, Mirum, VCCP, VCCP Retail, Wunderman a JWT.

Mezi klienty pražské pobočky MediaComu, kterou řídí Martin Králík, jsou kromě zmíněných také značky T-Mobile, Procter & Gamble, GSK, Tesco či UniCredit.