Pražský mediální agentura MediaCom ze skupiny GroupM koncernu WPP získala do svého klientského portfolia tři nové klienty. Už od loňského prosince spolupracuje s karlovarskou Becherovkou koncernu Pernod Ricard, od února pak pro čínského výrobce mobilních telefonů Xiaomi. To jsou kontrakty vzešlé z lokálních aktivit agentury. Novým klientem na světové úrovni se pak stala Coca-Cola, jejíž mediální rozpočet získal koncern na globální úrovni, a MediaCom bude komplexní plánování a nákup mediálního prostoru značce zajišťovat také v Česku. Na globální úrovni též agentura obhájila dlouhodobé partnerství s koncernem Mars.
U klienta Jan Becher – Karlovarská Becherovka zvítězil MediaCom v lokálním tendru zaměřeném na nákup offline médií. Agentura má za sebou už první televizní kampaně pro značky Becherovka a Jameson, zároveň se stala mediálním partnerem i pro všechny další značky spadající do koncernu Pernod Ricard.
Výrobce mobilů Xiaomi dosud mediální kampaně plánoval především inhouse. Kromě plánování a nákupu médií má MediaCom značce pomoci i s brandovou komunikací.
V interním výběrovém řízení pro značku Mars obhájila MediaCom po třech letech statut globální mediální agentury. V nadcházejícím období agentura využije rozšířené možnosti spolupráce v rámci WPP. S využitím datových zdrojů tak začnou na některých trzích pomáhat odborníci agentury Choreograph a o efektivitu programatického nákupu globálních kampaní se postarají nákupčí agentury Essence.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
