V prosinci má na tuzemský trh přijít nový časopis, čtvrtletník o nápojích Drink. Připravilo ho vydavatelství Mediaforce, dosud soustředěné hlavně na produkci firemních magazínů. Drink je další redakční časopis z produkce Mediaforce, léta produkovaný Motohouse doplnil už letos v září měsíčník pro mladé 360°. O dalším novém titulu promluvila obchodní ředitelka Mediaforce Vladimíra Nejedlá na listopadové mikrokonferenci Renesance tisku pořádané Médiářem.
Chystaný časopis Drink se má zabývat „tekutou kulturou“, tedy nápoji nealko i alkoholickými - vodou, čajem, kávou, pivem, vínem, destiláty. Jak Nejedlá také řekla, tvůrci vycházeli z toho, že v Česku existuje spousta pořadů i časopisů o gastronomii, přičemž důraz je vždy na jídlo, na pití nikoli. Obsah má vznikat ve spolupráci se sládky, vinaři, someliéry, barmany, baristy či vědci z potravinářských škol.
Drink připravuje tým pod vedením ředitele redakcí Mediaforce Petra Bílka. Titul cílí především na muže, a to ve věku od 30 let výš, vzdělanější, z větších měst, s nadprůměrnými příjmy. Má mít 80 stran a stát 84 Kč. Náklad činí 14.000 výtisků.
Na českém trhu už existuje například dvouměsíčník Barlife, vydává ho firma Linkman Media v produkci Boomerang Publishing. Titul ale není určen široké veřejnosti, nýbrž profesionálům v gastronomii a obchodu s tabákovými výrobky.