Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Mediálka DigitalAd posiluje obchod i support

Do mediální agentury přišly Šárka Maškarincová, Petra Kovaříková a Kristýna Kučerová.

Tým agentury DigitalAd

Tým agentury DigitalAd. Zleva Petra Kovaříková (key account manager), Tereza Blažková (key account manager), Ondřej Vohnický (key account manager), Kateřina Lundáková (key account manager), Petr Mácha (jednatel), Kristýna Kučerová (online marketing specialist), Jan Vobecký (jednatel), Šárka Maškarincová (key account manager), Barbora Blažková (key account manager)

Mediální agentura DigitalAd roste a rozšiřuje své aktivity, proto posiluje i svůj tým. Obchodní oddělení nově doplnily Šárka Maškarincová a Petra Kovaříková. Do oddělení supportu přichází Kristýna Kučerová. Maškarincová přichází s dlouholetými zkušenostmi z oblasti médií. Působila jako media konsultant pro TV Relax a Rádio Dálnice ze skupiny Pohoda, brand manager deníků Sport a Aha! a marketingová manažerka pro deníky vydavatelství Vltava Labe Press. Kovaříková přišla ze společnosti JCDecaux, kde od roku 2009 zastávala pozici senior sales manager a podílela se též na vývoji nových produktů. Kučerová vedla tým supportu v agentuře AdActive a následně působila v oddělení supportu ve Vltava Labe Media.

„Naše agentura stále roste a kromě klientské základny rozšiřuje i portfolio služeb. Už na jaře jsme byli nuceni změnit adresu a kancelářské prostory za větší, abychom mohli posílit i tým,“ říká Jan Vobecký, jednatel DigitalAd. Letošní novinkou agentury je nástroj na plánování kampaní Media-plan.cz. „I přesto, že pandemie koronaviru znatelně zasáhla oblast reklamy a médií, nám se podařilo v posledních měsících zaznamenat růst a získat nové klienty,“ doplňuje druhý jednatel DigitalAd Petr Mácha, který má na starosti obchodní aktivity agentury. Mezi její klienty patří Oki, Albatros Media, Europasta, Suzuki či Muzeum Lega.