Mediální agentura DigitalAd roste a rozšiřuje své aktivity, proto posiluje i svůj tým. Obchodní oddělení nově doplnily Šárka Maškarincová a Petra Kovaříková. Do oddělení supportu přichází Kristýna Kučerová. Maškarincová přichází s dlouholetými zkušenostmi z oblasti médií. Působila jako media konsultant pro TV Relax a Rádio Dálnice ze skupiny Pohoda, brand manager deníků Sport a Aha! a marketingová manažerka pro deníky vydavatelství Vltava Labe Press. Kovaříková přišla ze společnosti JCDecaux, kde od roku 2009 zastávala pozici senior sales manager a podílela se též na vývoji nových produktů. Kučerová vedla tým supportu v agentuře AdActive a následně působila v oddělení supportu ve Vltava Labe Media.
„Naše agentura stále roste a kromě klientské základny rozšiřuje i portfolio služeb. Už na jaře jsme byli nuceni změnit adresu a kancelářské prostory za větší, abychom mohli posílit i tým,“ říká Jan Vobecký, jednatel DigitalAd. Letošní novinkou agentury je nástroj na plánování kampaní Media-plan.cz. „I přesto, že pandemie koronaviru znatelně zasáhla oblast reklamy a médií, nám se podařilo v posledních měsících zaznamenat růst a získat nové klienty,“ doplňuje druhý jednatel DigitalAd Petr Mácha, který má na starosti obchodní aktivity agentury. Mezi její klienty patří Oki, Albatros Media, Europasta, Suzuki či Muzeum Lega.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
