Mediální agentura DigitalAd roste a rozšiřuje své aktivity, proto posiluje i svůj tým. Obchodní oddělení nově doplnily Šárka Maškarincová a Petra Kovaříková. Do oddělení supportu přichází Kristýna Kučerová. Maškarincová přichází s dlouholetými zkušenostmi z oblasti médií. Působila jako media konsultant pro TV Relax a Rádio Dálnice ze skupiny Pohoda, brand manager deníků Sport a Aha! a marketingová manažerka pro deníky vydavatelství Vltava Labe Press. Kovaříková přišla ze společnosti JCDecaux, kde od roku 2009 zastávala pozici senior sales manager a podílela se též na vývoji nových produktů. Kučerová vedla tým supportu v agentuře AdActive a následně působila v oddělení supportu ve Vltava Labe Media.
„Naše agentura stále roste a kromě klientské základny rozšiřuje i portfolio služeb. Už na jaře jsme byli nuceni změnit adresu a kancelářské prostory za větší, abychom mohli posílit i tým,“ říká Jan Vobecký, jednatel DigitalAd. Letošní novinkou agentury je nástroj na plánování kampaní Media-plan.cz. „I přesto, že pandemie koronaviru znatelně zasáhla oblast reklamy a médií, nám se podařilo v posledních měsících zaznamenat růst a získat nové klienty,“ doplňuje druhý jednatel DigitalAd Petr Mácha, který má na starosti obchodní aktivity agentury. Mezi její klienty patří Oki, Albatros Media, Europasta, Suzuki či Muzeum Lega.