Mediálka Knowlimits posiluje výzkumné oddělení

Do agentury přicházejí Erika Hyblerová, Martin Procházka, Petr Voříšek a Zbyšek Rusnák.

Zdeněk Kubena

Zdeněk Kubena

Mediální agentura Knowlimits rozšířila své výzkumné oddělení o čtyři nové experty na velká data. „Datová věda je pro naše klienty důležitější než kdy jindy. V reakci na zvyšující se poptávku datových a marketingových projektů jsme se rozhodli rozšířit tým o další specialisty,“ vysvětluje rozšiřování týmu Zdeněk Kubena, research director Knowlimits.

Erika Hyblerová

Erika Hyblerová

Erika Hyblerová je zodpovědná za marketing data science. Má dlouholeté zkušenosti z oboru v Česku i na Slovensku, mimo jiné se řadu let věnovala datové analýze u operátora O2. Je specialistka na databáze, vizualizaci dat a reporting Business Intelligence, tomu se bude dál věnovat i v Knowlimits.

Martin Procházka

Martin Procházka

Martin Procházka se stává garantem analýz projektů s daty z měření televizní sledovanosti a crossmediální tématiky. V oboru působí od roku 1996, kdy se věnoval strategickému plánování a výzkumu televizních kampaní v mediálních i výzkumných agenturách jako Comtech, Media Master, Médea Research či Remmark. V týmu bude mít na starosti i rozvoj projektů z oblasti data science a marketingového výzkumu.

Petr Voříšek

Petr Voříšek

Spolu s Procházkou bude služby marketingového výzkumu rozvíjet i Petr Voříšek. Ten se přes 10 let pohybuje v oblasti výzkumu trhu, obchodního rozvoje a monitoringu a analýzám prodejních dat. Zkušenosti sbíral ve výzkumné agentuře GfK, farmaceutické společnosti Roche či v Hipercomu.

Zbyšek Rusnák

Zbyšek Rusnák

Další posilou výzkumného oddělení je Zbyšek Rusnák, který bude zodpovídat za analýzy monitoringu výdajů, mediální analýzy a analýzy mediálního a lifestylového charakteru.