V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Značka Vizeum končí, pohltí ji mediálka Dentsu X

Dosavadní šéfka agentury Vizeum Šárka Štěpánová povede sekci strategického poradenství.

Šárka Štěpánová

Šárka Štěpánová

Agenturní skupina Dentsu Czech Republic letos mění svojí vnitřní organizaci. Lokální mediální agenturu Vizeum tak spojí s jinou svou mediální agenturou Dentsu X. Tato značka přišla do Česka před třemi lety. V případě mediálky Vizeum jde o desítku lidí, kteří se připojí k pětadvacetičlennému týmu Dentsu X. Celkově pro skupinu Dentsu pracuje v Česku asi 250 lidí.

V rámci restrukturalizace v české pobočce Dentsu vzniká nové oddělení strategického komunikačního poradenství. To má kombinovat hloubkové analýzy dat a kreativního přístup k řešení strategií pro klienty. Na pozici ředitelky nového oddělení nastoupí Šárka Štěpánová, dosavadní ředitelka agentury Vizeum. Ředitelkou Dentsu X je Pavla Hajnová.

Pavla Hajnová

Pavla Hajnová

Děje se tak na základě strategie mateřské Dentsu International, což je globální divize původně japonské komunikační skupiny Dentsu. Tato divize, která sdružuje všechny aktivity Dentsu vně Japonska, bude dál podporovat jen mediální agentury, která v rámci skupiny působí všude po světě. Vizeum ještě loni bylo mezi globálními značkami, nyní už není a zůstávají tak agentury Carat, Dentsu, Dentsu X, iProspect, Isobar, McGarryBowen, Merkle, MKTG a Posterscope. Ty doplňuje víc než 50 lokálních specializovaných agentur. Skupina loni rebrandovala, přičemž zkrátila název na Dentsu a vypustila dodatek Aegis Network.

„Cílem jednotlivých kroků restrukturalizace je zpřehlednění struktury pro klienty a vytvoření co nejlepšího portfolia služby napříč všemi trhy,“ prohlásil dnes Petr Chajda, který je ředitelem Dentsu pro Česko a také pro Slovensko a Maďarsko.