Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Hofhanzl končí, MEC vede Šimůnek pod Živicou

Ondřej Šimůnek obsadí novou funkci výkonného ředitele. Marek Hofhanzl v předchozí funkci ředitele mediálky MEC pro Česko skončí.

Ondřej Šimůnek (vlevo) a Daniel Živica

Ondřej Šimůnek (vlevo) a Daniel Živica

Mediální agentura MEC Česká republika jmenovala Ondřeje Šimůnka na nově vytvořenou pozici výkonného ředitele. Šimůnek dělá v MEC od roku 2013, pro klienty Česká spořitelna, SABMiller a Henkel, v nové funkci bude podléhat Danielovi Živicovi, který byl nedávno jmenovaný do funkce chairmana MEC pro Česko a Slovensko. “Toto jmenování bude platné po ukončení tříletého funkčního období Marka Hofhanzla jako CEO MEC pro Českou republiku,” uvedla agentura. Hofhanzl z firmy zcela odchází. Potvrdila se tak informace, kterou Médiář přinesl na sklonku minulého týdne.

Šimůnek svoji kariéru začal před třinácti lety v Ark Thompson jako produkční manažer. Pak dělal v agenturách Mindshare a MediaVest, mimo jiné na kampani změny značky Oskar na Vodafone, později vedl mediální komunikaci Telefóniky O2, Kraft Foods (nyní Mondelez), GE Money Bank a GSK.