Mediální agentura Funky Media ze skupiny Knowlimits bude i nadále nakupovat a plánovat média pro společnost Maspex Czech, a to v následujících dvou letech. Vyhrála mediální tendr, který se týkal nákupu prostoru v televizi a onlinu. Do finále se kromě Funky Media probojovaly ještě agentury Omnicom Media Group a IPG Mediabrands. Organizací výběrového řízení byl pověřen Pavol Mačinga z Macinga Media.
Maspex Czech patří k nejvýznamnějším prodejcům a distributorům nealkoholických nápojů - Nestea, džusů Relax, energetického nápoje Tiger, funkčního nápoje Dr Witt, toniku River, dětských nápojů a kapsiček Kubík.
„Díky tomu, že pokračujeme se staronovou agenturou, víme, co můžeme očekávat v případě televizního nákupu. Určitě pro obě strany bude výzvou rozšíření spolupráce o online nákup,“ podotkl Radim Ochman, marketingový manažer Maspexu pro Česko a Slovensko.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
