
Importér a dealer automobilů Emil Frey působí v desítce evropských zemí
Mediální agenturou dovozce a prodejce vozů Emil Frey pro roky 2023 a 2024 se stala Knowmedia ze skupiny Knowlimits. Služby bude poskytovat všem značkám ze skupiny Stellantis, které Emil Frey Group zastupuje, tedy Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Opel a Peugeot. Jejich hrubé mediální investice loni podle monitoringu Ad Intel činily 392 milionů Kč.
Organizaci výběrového řízení měl na starosti Martin Konrád, managing director české pobočky agentury MMB Media Agency, mezinárodní sítě nezávislých mediálních agentur orientovaných na automobilový průmysl, zodpovědné za mediální aktivity Emil Frey Group ve Švýcarsku, Německu, Francii, Maďarsku, Chorvatsku, Česku, na Slovensku, v Srbsku, Bosně a v Bulharsku. „Cílem výběrového řízení bylo najít silného a zkušeného partnera, který souzní s filozofií skupiny Emil Frey Group a dokáže podpořit její další rozvoj,“ uvedl Konrád, který loni krátce vedl Médeu, v minulosti osm let řídil prodej rozhlasové reklamy v Regie Radio Music či působil jako manažer televize Prima.
Knowmedia uvádí, že disponuje týmem téměř 200 odborníků. „Automobilku jsem mezi našimi klienty chtěl vidět už delší dobu a teď máme možnost se postarat rovnou o několik značek najednou. Tedy za mě jednoznačně další splněný cíl, díky kterému si navíc upevňujeme naše postavení coby největší mediální agentury v Česku,“ prohlásil Jan Vidím, zakladatel a předseda představenstva Knowlimits.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
