Agentura iProspect z agenturní sítě Dentsu vyhrála ve výběrovém řízení BMW Group a bude se starat o offline média značek BMW a Mini. Nově bude zajišťovat strategii, plánování a nákup offline médií v celé Evropě, a to celkem na 24 trzích v regionu, kromě Německa, Česka a Slovenska je to Švýcarsko, Rakousko, Velká Británia, Irsko, Itálie, Francie, Španělsko, Portugalsko, Nizozemsko, Belgie, Lucembursko, Švédsko, Dánsko, Norsko, Finsko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko, Slovinsko a Řecko.
BMW Group už s iProspectem spolupracovala na devíti trzích v Evropě, dekádu. Nynější kontrakt znamená rozšiřování nabídky a 15 nových trhů. iProspect má úzce spolupracovat s německou agenturou The Marcom Engine, která má v Evropě pro BMW Group na starosti online média.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play
