Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Mediální agenturou Estée Lauder se stala Dentsu X

Eva Jandlová

Eva Jandlová

O mediální rozpočet kosmetické firmy Estée Lauder v Česku se bude starat agentura Dentsu X z portfolia Dentsu Aegis Network. Tým pod vedením ředitelky českého Dentsu X Evy Jandlové získal zakázku díky tomu, že globální Dentsu X vyhrálo mezinárodní výběrové řízení na mediální agenturu pro celý region Evropy, Afriky a Blízkého východu. Jediným trhem, který stál mimo tendr, byla Velká Británie. V pořadí se jedná o druhé velké výběrové řízení, které v Evropě původně singapurská agentura Dentsu X vyhrála. Letos v zimě získala klienta Jaguar Land Rover, poté v dubnu agentura vstoupila na český trh. Specializuje se na budování zákaznického zážitku skrz integrované komunikační kampaně, mediální plánování a tvorbu obsahu, včetně nestandardních formátů.