
Martin Králík
Na pozici CEO mediální divize Mindsquared agenturní skupiny Mind2flo nastoupil k 1. srpnu Martin Králík, který 12 let působil v mediální agentuře MediaCom ze skupiny GroupM nadnárodní grupy WPP, z toho posledních šest let jako ředitel. Do Mind2flo tak přichází jako „garant pro náročné zadavatele reklamy“, jak stojí v oficiálním oznámení.
Skupina teď kompletuje personální obsazení své mediální divize, která se plánuje zaměřit na velké tendry a v příštím roce 2023 překročit první miliardu v objemu zakázek. „Obrovský potenciál vidím především v oblasti pokročilé práce s daty, na které celá skupina Mind2flo stojí. Vznikají tu první vize vlastních unikátních nástrojů a samostatné datové divize, zaměřené nejenom na mediální trh,“ říká nový ředitel Králík.
Celá Mind2flo současně pracuje na regionální struktuře hubu, přes který chce pracovat na mezinárodních projektech.

Provozní ředitelka Mind2flo Lenka Auerová, šéf divize Mindsquared Martin Králík, zakladatel skupiny Jan Galgonek

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
