Mediální divizi Mind2flo povede Martin Králík, přišel po 12 letech v MediaComu

Divize Mindsquared napřesrok cílí na miliardový obrat. Skupina chystá též regionální hub.

Martin Králík

Martin Králík

Na pozici CEO mediální divize Mindsquared agenturní skupiny Mind2flo nastoupil k 1. srpnu Martin Králík, který 12 let působil v mediální agentuře MediaCom ze skupiny GroupM nadnárodní grupy WPP, z toho posledních šest let jako ředitel. Do Mind2flo tak přichází jako „garant pro náročné zadavatele reklamy“, jak stojí v oficiálním oznámení.

Skupina teď kompletuje personální obsazení své mediální divize, která se plánuje zaměřit na velké tendry a v příštím roce 2023 překročit první miliardu v objemu zakázek. „Obrovský potenciál vidím především v oblasti pokročilé práce s daty, na které celá skupina Mind2flo stojí. Vznikají tu první vize vlastních unikátních nástrojů a samostatné datové divize, zaměřené nejenom na mediální trh,“ říká nový ředitel Králík.

Celá Mind2flo současně pracuje na regionální struktuře hubu, přes který chce pracovat na mezinárodních projektech.

Lenka Auerová, Martin Králík, Jan Galgonek

Provozní ředitelka Mind2flo Lenka Auerová, šéf divize Mindsquared Martin Králík, zakladatel skupiny Jan Galgonek