Výrobce a prodejce elekotrniky LG si pro plánovanou kampaň vybrala pro nákup mediálního prostoru agenturu Nýdrle. Nová kampaň se objeví na online bannerech, v PR článcích a jako celostránková inzerce v Česku a na Slovensku. „Představíme nové lokální vizuály na největší LG Ultra HD televizor, chytré televize a energeticky úsporné domácí spotřebiče, jako jsou LG pračky a lednice. Vizuály v tuto chvíli právě vznikají,“ uvedl Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics.
LG zároveň začátkem dubna zahájila na online projektech spolupráci s agenturou Sun Marketing, vzešla z tendru. Agentura se má starat zejména o stránku LG na Facebooku, včetně soutěží a komunikace s fanoušky. Nahradila agenturu Effectix, která LG spravovala Facebook od dubna 2012.
Od letošního února pro LG pracuje i agentura Native PR, zajišťuje vztahy s odbornou veřejností. Kontrakt je rovněž výsledkem předchozího tendru.
Nové spolupráce uzavřelo vedení tuzemské pobočky LG pod vedením čerstvého generálního ředitele Chang Ho Kwona, který nastoupil v lednu 2013, namísto Jong Sung Oha.