Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Mediální prostor pro LG nakoupí Nýdrle, sociální média zajistí Sun Marketing

Výrobce a prodejce elekotrniky LG si pro plánovanou kampaň vybrala pro nákup mediálního prostoru agenturu Nýdrle. Nová kampaň se objeví na online bannerech, v PR článcích a jako celostránková inzerce v Česku a na Slovensku. „Představíme nové lokální vizuály na největší LG Ultra HD televizor, chytré televize a energeticky úsporné domácí spotřebiče, jako jsou LG pračky a lednice. Vizuály v tuto chvíli právě vznikají,“ uvedl Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics.

LG zároveň začátkem dubna zahájila na online projektech spolupráci s agenturou Sun Marketing, vzešla z tendru. Agentura se má starat zejména o stránku LG na Facebooku, včetně soutěží a komunikace s fanoušky. Nahradila agenturu Effectix, která LG spravovala Facebook od dubna 2012.

Od letošního února pro LG pracuje i agentura Native PR, zajišťuje vztahy s odbornou veřejností. Kontrakt je rovněž výsledkem předchozího tendru.

Nové spolupráce uzavřelo vedení tuzemské pobočky LG pod vedením čerstvého generálního ředitele Chang Ho Kwona, který nastoupil v lednu 2013, namísto Jong Sung Oha.