Stavební společnost Skanska vypsala výběrové řízení na zajištění služeb plánování a nákupu médií pro rok 2014 v Česku. „Se stávající mediální agenturou OMD spolupracujeme už tři roky. Rádi bychom si ověřili, zda spolupráce odpovídá tržním podmínkám v současné době,“ uvedl šéf marketingu Skansky Ondřej Svatoň. Kromě OMD byly pozvány agentury Maxus a Vizeum. Tendr bude dvoukolový a má skončit v lednu. Organizuje ho firma Flemedia.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval